dimecres, 19 de desembre del 2012

ACTIVITAT: MOVIE MAKER


EN QUÈ CONSISTEIX?
  • En realitzar un petit vídeo amb el Movie Maker.
  • Haurà de durar un màxim 2 min.
  • S’ha de fer una petita història.

QUÈ S’HA DE TENIR EN COMPTE?
  • El títol ha de ser engrescador. És molt important.
  • La música amb ritmes molt marcats van molt bé per a realitzar vídeos, pels canvis de les imatges.
  • Per baixar la música va molt bé fer-ho mitjançant: Jamendo
  • Si poso algun tros del vídeo de color gris, he de buscar música melancòlica.

QUINS PASOS HE DE REALITZAR PER GUARDAR TOT EL MATERIAL PER A REALITZAR EL MEU VÍDEO?
  • Crear una carpeta.
  • Copiar el vídeo (el que vull arreglar-tallar...) i enganxar-lo dins d’aquesta.
  • Copiar les cançons i enganxar-les dins la carpeta.

QUÈ CLICO QUAN TINC EL MOVIE MAKER OBERT PER...?
  • Per insertar i tallar un vídeo en el Movie Maker: A la part superior per l’esquerra, clico “Agregar vídeos i fotos”, em surt una finestra on busco el vídeo a la carpeta que he guardat tot el material que necessito. Busco la part que vull i clico el botó esquerra i clico: “Definició punt inicial” i on vulgui acabar, clico: “Definició punt final”.


  • Per sobreposar imatges: Perquè no es vegi un canvi molt brusc del vídeo tallat, vaig a “Animacions”, i busco a l’apartat de “Dissolucions” aquesta imatge:  

  • Per treure el volum del vídeo: Clico el tros del vídeo que li vull treure el volum, clico “Editar”, “Volum del vídeo” i finalment abaixo al màxim el so.



  • Per escollir la velocitat de l’entrada i sortida de les cançons: Clico la cançó ja col·locada sobre del vídeo, vaig a “Editar”, allà on posa “Fosa de so d’entrada”, puc escollir com ho vull i també on hi diu “Fosa de so de sortida”.

  • Per afegir text al vídeo: “Títol”, s’escriu el text a l’inici. “Llegenda”, s’escriu entremig. I els “Crèdits”, s’escriuen al final.

  • Per guardar el vídeo i rectificar-lo més endavant: “Arxiu” - “Guardar projecte”
  • Per guardar el vídeo en format de pel·lícula: “Inici” – “Guardar pel·lícula” – “Per l’equip” – Escritori - Guardar
  • Per penjar el vído a YouTube: Vaig a la meva sessió a Youtube – “Penjar vídeo” – Vaig seleccionar el vídeo que volia penjar: “T’ensenyo on estudio” - Em demana el nom d’usuari, vaig escriure: annavbblanquerna

VOLS VEURE ON ESTUDIO?


FONTS D’INFORMACIÓ:
Les cançons: "Blue Salsa"i "Bradys Harris - Heaven Still Flows" estan extretes de: http://www.flickr.com/
Per realitzar el vídeo he utilitzat el programa: "Windows Live Movie Maker".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada