dimecres, 26 de desembre del 2012

EXPOSICIÓ: TREBALL MODULAR – IDENTITAT I TERRITORI / ACTIVITAT: RECITACIÓ D’UN POEMA / APUNTS: COMUNICACIÓ DIGUES DE QUÈ PARLARÀS, PARLA’N I DIGUES DE QUÈ HAS PARLAT

(Setmana del 19 al 23 de novembre del 2012)

EXPOSICIÓ: TREBALL MODULAR – IDENTITAT I TERRITORI
La Iulia i jo vàrem fer una exposició de la Sagrada Família, on el nostre objectiu era, obrir els ulls als nostres companys de classe de la gran meravella que tenim al mig de Barcelona com a monument religiós i culturalment molt ben valorat arreu del món, que ens va deixar l’arquitecte Antoni Gaudí.
Aquí us deixo el Power Point que vàrem utilitzar per fer l’exposició:
ACTIVITAT: RECITACIÓ D’UN POEMA
Una de les activitats, era recitar un poema escollit per nosaltres. Jo el que vaig fer va ser recopilar una sèrie de poemes que em van interessar molt. A continuació no em va quedar cap més remei que decidir-me per un. Seguint un ordre establert prèviament per la professora, s’havia de dir de memòria davant de tots els companys de classe.

APUNTS: DIGUES DE QUÈ PARLARÀS, PARLA’N I DIGUES DE QUÈ HAS PARLAT
Ara te n’adones de la importància que té un discurs o un text ven estructurat per tenir el públic atent i interessat a la teva exposició; gràcies als apunts, ara ser moltes més coses que he de tenir present abans de fer una presentació o un escrit.


FONTS D’INFORMACIÓ:
La pauta de l’exposició està extreta del bloc del Jordi Simó:  http://gestioinformacioeducacio.blogspot.com.es/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada